miercuri, 3 iunie 2015

Creioane Colorate

Eu nu visez noaptea in culori
Imi traiesc visurile ziua pe lumina
Cresc in suflet o gradina cu  flori
Pentru a vi le oferi cu drag in rima.

Imi port sentimentele in ochi
Zambetul imi este scut acum
Versurile imi picura din inima ca niste stropi
Pe care un nor distrat i-a uitat pe drum.

 
Scriu cu cerneala din gandurile voastre
Pe aceste foi nevazute numite destin
Cand le cititi sunt asemeni luminii unei astre
Ce a calatorit intr-un imaginar prea plin.

Vibrez in poezie si sunt amintire nescrisa
Am mainile incarcate cu emotie si nerabdare
Incep sa redactez aceasta carte promisa
Nascuta din taramul iubirii ancestrale.

Sunt roua de pe florile din privirea ta
Fara tine toate aceste versuri ar fi povesti uitate
Doar catre tine se indreapta poezia mea
Azi eu renasc  prin ale tale creioane colorate.                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu